dilluns, 13 d’abril del 2009

Aniversari


Divendres passat el meu fill gran va fer 7 anys. Aquest és el pastís que li vaig preparar, amb els colors de l'arc de Sant Martí, un per cada any. Vaig haver de tirar de colorant alimentari, però en fi... crec que la ocasió s'ho valia. El colorant no dona cap gust i el pastís estava molt bo, farcit de xocolata i crema catalana.

Avui dimarts també és una data per fer balanç. Fa tot just tres mesos rebia un missatge d'una amiga i ex-companya de feina que m'oferia la possibilitat de col·laborar en un blog que estava fent junt amb altra gent. Vaig dir que sí. Fa 15 dies que el blog va començar a funcionar, ja ho haureu vist pel banner "tan discret" que he plantificat. Fa tres mesos i un dia mai m'hauria imaginat que estaria en aquesta barca. Mai no saps quines sorpreses t'esperen en girar la cantonada, quina gent nova tindràs el plaer de conèixer, a qui et retrobaràs, quines coses et queden per aprendre...

És primavera, per fi ha sortit el sol, els meus fills juguen al Lego tot cantant la marxa imperial d'Star Wars i el seu pare els munta la nau de Darth Vader. Em sento molt feliç.

7 comentaris:

  1. Genial!!! Quin pastís!!! M'encantaria que publiquessis la recepta. Nosaltres a casa també tenim colorants alimentaris i segons per a quines receptes queda molt divertit. El teu fill segur que ha passat un molt bon dia. M'agrada molt l'última frase on comparteixes una emoció tan íntima... en el món en el que vivim és molt encertat sentir felicitat i expressar-la. Un petonàs!

    ResponElimina
  2. El pastís, impressionant!!
    Moltes felicitats als dos. Què bé que et sentis tan feliç...quin gust!!

    Aquest bloc, sense saber que tingués res a veure amb tu, me'l vaig estar mirant abans d'ahir. El recomanava una noia en un foro, el vaig visitar i em va agradar. Ara encara m'agrada més ;)

    Petons

    ResponElimina
  3. M'encanta el pastís, fins i tot l'he fet venir a mirar amb la meva nena, t'ha quedat la mar d'original! Felicitats a tu també!!

    ResponElimina
  4. felicitats!!! jo també em sento molt feliç d'estar en la mateixa barca en aquest fascinant viatge!
    per molt anys!

    ResponElimina
  5. Ei, ei, qui ets? Perque Crisnoa....mmmm em sones em sones, i molts dels que fan kireei els conec personalment....
    Si us dic Maisa us sono????

    ResponElimina
  6. Sí que em sones, Lluïsa, sí. Escriu-me al correu del blog...

    ResponElimina
  7. Impressionant!!!! i felicitats per l'aniversari i la nova aventura. La vida, que es aixi i sempre es renova.

    maite

    ResponElimina