dijous, 4 de juny del 2009

La porta de l'escola

Vagi per endavant que no destaco per la meva sociabilitat, i tinc certa fòbia a les aglomeracions.
Però, tot i així, crec que no m'erro gaire si dic que no és civilitzat pretendre que 450 nens - carregats amb carteres, bosses i carpetes - surtin en 10 minuts per unes portes, amb una barrera humana - que es mou de manera impredictible, empenta, s'atura, bloqueja, s'emprenya i s'impacienta - composada per uns centenars de mares, pares, avis, cotxets de nadó, germans grans i petits, oncles i tietes.

Què voleu que us digui? A mi em posa molt nerviosa. I veient aquella gentada no puc evitar pensar... a sant de què algú ha pensat que estabular 450 nens en un mateix indret és bona idea? La sortida, de vegades, s'assembla massa als San Fermines.

2 comentaris:

  1. Totalment d'acord!! jo m'estresso moltissim!!! Arribo tranquila a l'escola a recollir a la Laia despres d'un mati tranquil... i en cinc minuts estic superada per la realitat.

    ResponElimina
  2. Qué bé! No soc jo sola... No és que me n'alegri de que t'estressis, però em pensava que era només jo. Veig a l'altra gent allà tan tranquil·la, i jo que amb prou feines puc mantenir una conversa amb el deplorable estat de confusió mental que m'envaeix...

    ResponElimina