diumenge, 10 de maig del 2009

Cap de setmana

4 comentaris:

  1. Una bona passejada pel Collserola et fa oblidar les presses de la ciutat... Petons!!

    ResponElimina
  2. Collserola sembla un bosc encantat de conte!! No hi hem anat encara...ho apunto a la llista de sortides pendents (no tinc tal llista però ja m'entens).

    I lo de Mozart, li diré a les àvies i segur que la porten la propera vegada que la Joana vagi a casa seva. A més, el meu cunyat treballa allà i suposo que podrà treure alguna entrada rebaixada ;) jeje

    Gràcies per les bones idees.

    ResponElimina
  3. Sí, això de Collserola va estar molt bé. És com una illa, arribes a dalt i no veus més que ciutat-ciutat-ciutat per tot arreu.
    El Ma me mi mozart em va agradar molt. Està realment molt bé. El petit, però, gairebé s'adormia allà a terra, estirat. El gran estava molt seriós, jo em pensava que s'avorria, però en sortir va dir que li havia agradat molt, i s'ha penjat el programa de mà a la seva habitació.
    Normalment no fem més d'una cosa que comporti "sortida planificada" el cap de setmana, som bastant mandrosos i molt casolans. Així que el cap de setmana vinent, per compensar, segurament passarem dos dies de pijama-non-stop, pelis en DVD i relax.

    ResponElimina
  4. Hola! conec a la Núria Gibert(és la meva profe d música a Blanquerna)! És una de les creadores de Ma me mi Mozart. És una dona molt vinculada a la seva maternitat i una mestra excel·lent. Tinc ganes d'anar a veure l'espectacle...però ho deixo per després dels exàmens.
    Per si et ve de gust, fa poc que he començat un bloc referent a la meva maternitat.
    Salutacions!
    http://caminandopormimaternidad.blogspot.com/

    ResponElimina